ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ? ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΓΕΤΩΝ

Καταθέτω   τις  απόψεις  μου  πάνω  στο  ζήτημα  "Επιλογή  ηγετών"  .  Σε  ένα  καθεστώς   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ    αυτά  ΘΑ  ΠΡΟΤΕΙΝΑ .  Το  άν  γινόταν  δεκτά  απο  την  πλειοψηφία  αυτό  είναι  άλλο  θέμα  που  δεν  το  γνωρίζω .
Τα  κείμενα  "ΤΙ  ΕΛΛΑΔΑ  ΘΕΛΟΥΜΕ;"   γράφτηκαν  για   να  αρχίσει  κάποιος  διάλογος   και  να  κατασταλάξει  ο  Ελληνοπρεπής   χώρος   πάνω  στο  φλέγον  αυτό  ζήτημα . Ουδεμία  δράση  δεν  δύναται  να  αναληφθεί  εάν  προηγουμένως  δεν  γνωρίζουμε  πού  θέλουμε  να  πάμε ,  πού  στοχεύουμε .
Βλέπε    
http://lofos.info/pythas/igesia.html   
Οι  ιδέες  που   παρουσιάζονται  εδώ  δεν  προστατεύονται   απο  πνευματικά  δικαιώματα  .  Οποιοσδήποτε  συμφωνεί  μπορεί  να  τις  υιοθετήσει   και  να  τις  προβάλει  σαν  δικές  του .

-------------------------------------
Προσθήκη  4-12-2011

Πολύς   λόγος   γίνεται  για  το  εάν  η   Άμεση   Δημοκρατία   είναι  το  καλύτερο  πολίτευμα   ή  όχι  .  Αυτοί  που   δεν  συμπαθούν  την  Δημοκρατία   λένε  οτι  το   φυσικό  πολίτευμα  για  τον  άνθρωπο   είναι  η  Βασιλεία  ,  δηλαδή  όλη  η  κοινωνία  να   εναπόκειται  στις  αποφάσεις  ΕΝΟΣ  και  μόνον  προσώπου .  Ας  προσπαθήσουμε  ψύχραιμα  να  αναλύσουμε   το  θέμα :  

α)  Η  Αρχαία  Αθήνα  με  την  Άμεση   Δημοκρατία   οδηγήθηκε  στην  καταστροφή  .  Με  εντελώς  δημοκρατικές  διαδικασίες    απεφάσισε   να  φορολογήσει  άγρια  τους   συμμάχους  της    όχι  για  να  φτιάξει  στόλο  εναντίον  των  Περσών  (  ως  όφειλε  )   αλλά  για  να εξασφαλίσει    για  τον  εαυτούλη  της  Παρθενώνες   και  πλούσια  γεύματα .  Έτσι  έγινε  αντιπαθής  και   φθάσαμε  στον  Πελοποννησιακό  Πόλεμο .  
Υπήρχαν  και   κάποιοι   που  έκρουσαν  τον  κώδωνα  του  κινδύνου   γι'  αυτήν  την  ανόητη   πολιτική  των  Αθηνών     αλλά  δεν  εισακούσθηκαν .
Το  σφάλμα  του  Αθηναϊκού   συστήματος  Άμεσης  Δημοκρατίας   ήταν  οτι   ο  ανώτατος  άρχων   εκλεγόταν  με  ψήφους  ΟΛΩΝ  των  πολιτών .  Έτσι  η  ψήφος  του  ηλίθιου  είχε  την  ίδια  βαρύτητα   με  την  ψήφο  του  σοφού  .  Ολέθριο   ελάττωμα .


β)   Όλες   οι  επόμενες   αυτοκρατορίες   δεν  είχαν  σχέση   με  την  Δημοκρατία  ( Ελληνιστικά  Βασίλεια  ,  Ρωμαϊκή   και Βυζαντινή  Αυτοκρατορία  ,  Χαλιφάτα  ,  Οθωμανοί  ,  Φασιστική  Ιταλία  ,  Ναζιστική  Γερμανία  κλπ )  .  ΚΑΙ  ΑΥΤΕΣ   ΟΜΩΣ  ΠΑΡΗΚΜΑΣΑΝ  !!!  Μόλις  πέθαινε  ένας  χαρισματικός  αυτοκράτορας   ανελάμβανε   ο  γιός  του   ενώ  υπήρχαν   άλλοι  πολλοί  καλύτεροι  που  έμεναν  στην  αφάνεια . 
Άρα   ούτε   και  ο  συγκεντρωτισμός   αποτελεί  λύση .
Οδηγούμαστε  στην  σκέψη  οτι  δεν   έχει  σημασία  το  πολίτευμα   αλλά   η  ΠΟΙΟΤΗΤΑ   ΤΩΝ  ΑΝΘΡΩΠΩΝ  .  Αν  οι  άνθρωποι  είναι  σκάρτοι  ,  τί  να  σου  κάνει  το  πολίτευμα ;   Άρα   πρέπει  πρώτα  να  εξυψώσουμε   την  ποιότητα  των  ανθρώπων .
Φαίνεται   οτι  είναι   σωστή  σκέψη   αλλά   ΕΙΝΑΙ  ΑΠΑΤΗΛΗ  !  
Η  βελτίωση  της  ποιότητας  των  ανθρώπων   είναι   ηράκλειο  έργο   και   ΠΡΟΑΠΑΙΤΕΙ    σοφούς  ηγέτες .  Πώς   όμως  ένα κτηνώδες  πλήθος   θα   στείλει   στην  εξουσία   σοφούς  ηγέτες ;  

γ)  Δεν   χρειάζεται  να   μας  απασχολεί   το  πώς  θα   μορφώσουμε  και   εξευγενίσουμε   την  μάζα .  Μέσα  στον  λαό  υπήρχαν  και  θα  υπάρχουν   και  ηλίθιοι  και  φιλόσοφοι  .  Το  μόνο   που  χρειαζόμαστε   είναι  ένα  πολιτικό  σύστημα  που  θα   επιλέγει  και  θα  στέλνει   στα  ανώτατα   αξιώματα   τους  φιλοσόφους  .  Συγχρόνως  δεν  θα  επιτρέπει  στους  ηλιθίους  να   αποφασίζουν  για  τα  σοβαρά  θέματα  της  κοινωνίας .
Ποιό  είναι  αυτό  το   πολιτικό  σύστημα  ;  
Το  περιγράφω  παρακάτω .  Δεν  είμαι  ο  πρώτος   που  προτείνει  αυτό  το  σύστημα .  Το  έχουν  σκεφθεί  και  άλλοι . Δεν  έχει  εφαρμοσθεί  ποτέ .
Το  ονομάζω   "Βαθμιδωτή  Δημοκρατία"  .  
Ο  Πλάτων   πρότεινε   να   απέχουν  όλοι   απο  την  πολιτική   και  να  αφήνουν  την  διακυβέρνηση  στους  Ειδήμονες  (  αυτούς  που  ξέρουν ) .  Εδώ  είναι  το  μεγάλο  πρόβλημα .  Εμπιστευόμαστε   την  υγεία  μας  στους  Ειδήμονες   επειδή   ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ  ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ .  Επιπλέον  ,  οι  Ειδήμονες  (  γιατροί )   μπορούν  ΣΕ  ΣΥΝΤΟΜΟ  ΧΡΟΝΙΚΟ  ΔΙΑΣΤΗΜΑ   να  μας  αποδείξουν   οτι   οι  συμβουλές  τους   αποδίδουν  θετικά  αποτελέσματα .
Στην πολιτική  όμως  ΟΛΟΙ   ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ  ΟΤΙ  ΤΑ  ΞΕΡΟΥΝ  ΟΛΑ .
Επιπλέον  ,  οι  πολιτικές   πράξεις   αποδίδουν  ορατά   αποτελέσματα  ΕΠΕΙΤΑ  ΑΠΟ  ΠΟΛΥ  ΧΡΟΝΟ .

Γι΄ αυτούς   τους  δύο   λόγους   δεν  μπορούμε  να  πείσουμε   τον   ηλίθιο   να   απέχει  απο   τις  πολιτικές  αποφάσεις .
Χρειαζόμαστε   ένα  σύστημα   όπου  ο  ίδιος  ο  λαός  θα   αποκλείει   απο  τα  ανώτατα   αξιώματα  τους  ηλιθίους  (  που  είναι  πάντα  η  πλειοψηφία  !)  .  Έτσι   οι  ηλίθιοι   δεν  θα έχουν  την  δυνατότητα   να  στραφούν  εναντίον  ΕΝΟΣ  προσώπου  που  τους απέκλεισε  .  Θα  έχουν  απέναντί  τους  την  ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ  (  τους σοφούς   και  ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ  ΗΛΙΘΙΟΥΣ  )  και  με  την  πλειοψηφία  δεν  μπορούν  να  τα  βάλουν . 

--------------------------------------------
  Προσθήκη  11  Απριλίου 2010

  Για   να  μην   υπερτιμούμε  μερικά  πράγματα :
1)    Το  δόγμα  της  Δημοκρατίας  είναι   «Η  μειοψηφία  υπακούει  στη  θέληση  της  πλειοψηφίας».

Τι  γίνεται  όμως  εάν  η  μειοψηφία  είναι  οι  νέοι  και  υγιείς  και  η  πλειοψηφία  είναι  οι  μεσήλικες

και  ασθενείς ;  Ποιος  εγγυάται  ότι  θα  σεβασθούν  τη  γνώμη  της  πλειοψηφίας  και  δεν  θα  επιβάλλουν

δικτατορία ; Αυτό  είναι  το  σαθρό  σημείο  στα  θεμέλια  της  Δημοκρατίας  και  ,κατά  τη  γνώμη  του  γράφοντος,  την  κάνει   σχεδόν  ουτοπικό  πολίτευμα  (γι’  αυτό  και  η  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ  Δημοκρατία

είναι  σπανιότατο  φαινόμενο  στην  ανθρώπινη  ιστορία).
 Η    Δημοκρατία  για  να  λειτουργεί  χρειάζεται  έναν   «εξωτερικό  εγγυητή». Στα  χρόνια  του  Περικλή  ο  εξωτερικός  εγγυητής  ήταν  ο  φόβος  των

Περσών   και  τα  έσοδα  από  την  φορολογία  των  συμμάχων .

2)   Η  Αρχαία  Αθήνα  είχε  τη   τελειότερη   Άμεση  Δημοκρατία  . Παρ'  όλα  αυτά  και  μισητή  έγινε  στις  συμμαχικές  πόλεις  και   έριδες  πολιτικές  είχε  και  νικήθηκε  ( απο  δικά  της  λάθη )  στον  Πελοποννησιακό  Πόλεμο  .

Επομένως   ΔΕΝ  ΑΡΚΕΙ  ένα  καλό  πολίτευμα  για  την  ευημερία  της  πόλης .  Χρειάζεται  και  οι  πολίτες   να  έχουν   υψηλό  ήθος  ώστε  να  παίρνουν  σωστές  αποφάσεις .

  --------------------------------------------



                                                                 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ  ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 

ΤΡΟΠΟΣ  ΕΚΛΟΓΗΣ 
Οι  πολίτες   του  Δήμου   ψηφίζουν  μυστικά  και  εκλέγουν  το  Δημοτικό  Συμβούλιο  . Το  Δημοτικό   Συμβούλιο   ψηφίζει  μυστικά  και  εκλέγει  αυτόν  (  ή  αυτούς )  που  θα  στείλει   στο  Νομαρχιακό   Συμβούλιο  . Το  Νομαρχιακό   Συμβούλιο   ψηφίζει  μυστικά  και  εκλέγει    αυτόν  (  ή  αυτούς )  που  θα  στείλει   στην Κεντρική  Κυβέρνηση  .
 Έτσι  διασφαλίζουμε  οτι   ο  ανόητος   (κατα  γενικήν  ομολογίαν )   δεν   θα  αποφασίζει   για  την  σύνθεση     της   Κεντρικής    Κυβέρνησης   (  αφού  δεν  θα  μπορέσει  να  εκλεγεί  ούτε  στο  Δημοτικό  Συμβούλιο )  .  
Ακόμη  διασφαλίζουμε   οτι  κανένας "εκλεκτός"    ξένων  συμφερόντων    δεν  θα  φθάσει     στην  Κεντρική  Κυβέρνηση  .
 Τέλος  διασφαλίζουμε  οτι   δεν  χρειάζεται   κανείς  ισχυρούς  χρηματοδότες    για  να  φθάσει   στην  Κεντρική  Κυβέρνηση .
Λεπτομέρειες :  
1) Τα  σύνορα  των  Νομών  καλά  θα  είναι  να  ταυτίζονται   με  τα  όρια  των   υδρογραφικών  λεκανών   επειδή  αυτές  οι  λεκάνες   είναι  αυτόνομες  οικονομικές   μονάδες  .  Η  μόλυνση   και  η  κυκλοφορία    ιχνοστοιχείων  του  εδάφους   συνήθως   οριοθετούνται  απο  τα   σύνορα  μιας  υδρογραφικής  λεκάνης .  Όποια   τοπική  ηγεσία  θέλει  να  πάρει  μέτρα  κατά  της  μόλυνσης   και  υπέρ  της  γονιμότητας  του  εδάφους   καλά  θα  είναι  να  έχει  εξουσία  σε  ολόκληρη  την  υδρογραφική  λεκάνη  . 
Παράδειγμα  για  να   γίνει  κατανοητή   η  έννοια  της  υδρογραφικής  λεκάνης  :  Είναι  η  περιοχή  που  όλες  οι  σταγόνες  της  βροχής  κυλούν  και  καταλήγουν   στον  ίδιο  ποταμό  .  Η  υδρογραφική  λεκάνη  του  Αχελώου  ξεκινά   απο  την  Ήπειρο   και  τελειώνει  στο  Μεσολόγγι  . Η  υδρογραφική  λεκάνη  του   Αλιάκμονα   ξεκινά  απο  τα  Ελληνοαλβανικά  σύνορα  και  τελειώνει  στον  Θερμαϊκό  Κόλπο .
2) Οι  Δήμοι   πρέπει  να  είναι  μικροί  για  να  γνωρίζονται  καλά  οι  δημότες . Είναι   τερατούργημα   να   ζείς  σε  μια  κοινωνία  όπου   θα   περπατάς  στον  δρόμο  και  θα   βλέπεις  αγνώστους .  Αυτό  το  τερατούργημα  βολεύει  μόνον   τους  κακούς  ηγέτες .

ΚΡΙΣΙΜΗ  ΕΡΩΤΗΣΗ :  ΟΛΟΙ  ΘΑ  ΕΧΟΥΝ  ΤΑ  ΙΔΙΑ  ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ  ΣΤΗΝ  ΛΗΨΗ   ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ;
 α)  ΟΧΙ        β) ΝΑΙ 

    Σήμερα   όλοι   ( ξύπνιοι  και  ηλίθιοι ,  τίμιοι  και  εγκληματίες  ) έχουν  ψήφο  ιδίας  αξίας  όταν  πρόκειται  για  εκλογή  βουλευτών . Στην  λήψη  πολιτικών  αποφάσεων  δικαιώματα  έχει  μόνο  ο  πρόεδρος  του  κόμματος  ( δηλαδή  οι  ξένες  πρεσβείες που  τον  στηρίζουν ) .
Το  ζητούμενο  είναι   να  έχουν  όλοι   ΙΔΙΕΣ  ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ   για  να  αποδείξουν  την  πολιτική  τους  σοφία . Δικαίωμα  λόγου  θα  έχουν  όλοι   στην  βαθμίδα  τους .  Δηλαδή  ο  απλός  πολίτης  θα  έχει  δικαίωμα  λόγου  όταν  γίνονται   εκλογές  για  το  Δημοτικό  Συμβούλιο .  Εάν  δεν  εκλεγεί  όμως   ( ο  ίδιος )   δεν  θα  μπορεί   να  μπεί  με  το  "έτσι  θέλω"   στο  Νομαρχιακό  Συμβούλιο  ούτε   στην  Βουλή  και  να  εκθέσει   τις  απόψεις  του .
Στο  σύστημα  που  προτείνω    δεν  έχουν  όλοι  δικαίωμα  να  εκλέξουν  βουλευτές .  Οι  ανόητοι  μπορούν  να  ψηφίζουν μόνο   για  εκλογή  Δημοτικού  Συμβουλίου .  Οι  βουλευτές  όμως  που  θα  εκλεγούν  θα  παίρνουν  πραγματικά  πολιτικές  αποφάσεις  .  Αν  ο  λαός  αντιληφθεί  ανάμιξη  ξένων  πρεσβειών  στις  αποφάσεις  τους  , θα  τους  ανακαλεί . 

Νόμοι 
Μόνο  δύο  νόμοι  θα  είναι   ανώτεροι    απο  την  εξουσία  του   Δημοτικού  Συμβουλίου  :
 α.  Η  κατανομή  της  γής  θα  είναι  όπως  περιγράφεται  στην   
http://lofos.info/pythas/tie-trofi.html   
 β.  Οι   φόροι  θα  είναι  προαιρετικοί   (  βλέπε  παρακάτω )  .  Για  ΟΛΑ  τα  υπόλοιπα  θα αποφασίζουν   τα  όργανα  που  θα  εκλέγονται   σε επίπεδο  Δήμου  (  Δημοτικό   Συμβούλιο  Άμυνας ,  Δημοτικό  Συμβούλιο  Αστυνομίας και  Δικαιοσύνης  ,  Δημοτικό  Συμβούλιο  Υγείας )   .  Έτσι  διασφαλίζουμε  οτι  η  δικαιοσύνη  θα  αποδίδεται  αυθημερόν  χωρίς   έξοδα  για  δικηγόρους , εφετεία  κλπ  .
Η  ΚΕΝΤΡΙΚΗ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ  ΜΟΝΟ  ΜΕ  ΘΕΜΑΤΑ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΚΑΙ  ΑΜΥΝΑΣ ;α)  ΝΑΙ         β) ΟΧΙ
Προτείνω   η   Κεντρική  Κυβέρνηση   να  ασχολείται   ΜΟΝΟ  με  θέματα   εξωτερικής  πολιτικής   και  άμυνας  . Σ'  αυτά  τα  θέματα  επιβάλλεται  μυστικότης  και  ταχύτητα   δράσης   και  φυσικά  δεν  μπορεί  τα  θέματα  αυτά  να  συζητούνται    φανερά  στις  πλατείες  των  Δήμων  .
 Αν  οι   εκλεγέντες  είναι  τίμιοι   δεν  υπάρχει  λόγος  να   διαχωρίζονται  οι  εξουσίες  σε   Νομοθετική  ,  Εκτελεστική   και  Δικαστική   . Αυτός  ο  διαχωρισμός  των  εξουσιών  είναι  μια εφεύρεση  της  Γαλλικής  Επανάστασης   ( δημιούργημα   των  κεφαλαιοκρατών   του  18ου  αιώνα )  που  ποτέ   δεν  μας  εξήγησαν   ΓΙΑΤΙ  πρέπει  να   συμβαίνει  και  ούτε   τηρείται  ποτέ  στην Ελλάδα  ( βουλευτές  που  είναι  συγχρόνως  υπουργοί  και  διορίζουν  δικαστές ! ) .  Άλλωστε    στο  μακροβιότερο   σύστημα   που  γνώρισε  η  ανθρωπότητα    (  ο  τοπικός  φύλαρχος )   όλες  οι  εξουσίες  ήταν  συγκεντρωμένες   στο  ίδιο  πρόσωπο . 


ΕΚΛΟΓΕΣ  
Κάθε  Δήμος  μπορεί  να  έχει  εκλογές  οποιαδήποτε  μέρα  θέλει .  Έτσι   δεν  αναστατώνεται  η  χώρα  απο  αυτό  που  λέγεται  "προεκλογική περίοδος" .  Τα  μέλη  των  Νομαρχιακών   Συμβουλίων   (  ή  της  Κεντρικής  Κυβέρνησης )    ανακαλούνται  και  αντικαθίστανται   όποτε  θελήσει  ο   αντίστοιχος  Δήμος   (  ή  το  αντίστοιχο  Νομαρχιακό  συμβούλιο )  .  Έτσι  υπάρχει  μια  συνεχής  και  αθόρυβη   ανανέωση   των προσώπων   σε  θέσεις  εξουσίας  . 


ΦΟΡΟΙ 
Προαιρετικοί  . Όποιος   θέλει  να  έχει  μερίδιο  γής  και  δικαίωμα  του  εκλέγειν  θα  πληρώνει  τον   φόρο   για  την άμυνα . 
Όποιος   θέλει  να   έχει   υγειονομική  περίθαλψη  θα  πληρώνει   τον  αντίστοιχο  φόρο  .
Όποιος   θέλει  να   έχει  την  προστασία  της  Αστυνομίας   θα  πληρώνει  τον  αντίστοιχο  φόρο .

Όσοι  θα   είναι  οι  φόροι  τόσες  θα  είναι   και οι   εκλεγόμενες  εξουσίες  . 

 Στην  περίπτωσή  μας   , οι  δημότες  θα  εκλέγουν   το  Δημοτικό  Συμβούλιο  , τον  γιατρό  του  Δήμου( διευθυντή  του  τοπικού  Κέντρου  Υγείας )  και  το  Αστυνομικό  Συμβούλιο   του  Δήμου . Αυτοί  θα  συγκεντρώνουν  τους  αντίστοιχους  φόρους  , θα κρατούν  για  τις  τοπικές  ανάγκες  το  απαραίτητο  ποσό  και  θα  προωθούν  στα  υψηλότερα  κλιμάκια   το  υπόλοιπο  . Σήμερα  γίνεται  το  ακριβώς  αντίθετο :  Συγκεντρώνονται   οι  φόροι  κατ'  ευθείαν  στην  Αθήνα  ,  πέφτουν  μέσα  σε  διάφορες  "μαύρες  τρύπες"   και  δεν  φθάνουν  ποτέ   παρακάτω ! 
Εννοείται  οτι  οι  γιατροί  του  Νομού  θα  εκλέγουν  τον   Νομίατρο  ( διευθυντή  του  Νομαρχιακού  Νοσοκομείου )  και   οι Αστυνόμοι  των  Δήμων   θα  εκλέγουν  τον  Νομαρχιακό   Διευθυντή  Αστυνομίας  . Αυτοί  με  την  σειρά  τους  θα εκλέγουν   τους  αμέσως ανώτερους  ( τους  Εθνικούς   Διευθυντές ) . 
Εφ'  όσον  κάθε   εξουσία   εκλέγεται  απο  τον  λαό  , μόνο  όποιος   εξέλεξε  μπορεί  να  απολύσει  κάποιον . Δεν  μπορεί  πχ   το  Δημοτικό  Συμβούλιο   Άμυνας να  απολύσει  τον  Δημοτικό  γιατρό  , ούτε  η  Κεντρική  Κυβέρνηση  τον  Εθνικό  Διευθυντή  Αστυνομίας  .
Το  ίδιο  θα  συμβαίνει   και  με  τυχόν  άλλους  φόρους  και  αντίστοιχες υπηρεσίες . 
Το   Δημοτικό  Συμβούλιο  Άμυνας   θα  ασχολείται  με  θέματα  επιστράτευσης  , με  την  τοπική  αποθήκη  πολεμικού  υλικού  και  θα  αποδίδει  την  ακίνητη  περιουσία  σε  όποιον  πληρώνει  τον  αντίστοιχο  φόρο .  Η  παρουσία  του  θα  περνά  μάλλον  απαρατήρητη .  Πιο  έντονη  παρουσία  θα  έχει  το   Αστυνομικό  Συμβούλιο διότι  αυτό  θα  επιλύει  τις  διαφορές  μεταξύ  των  πολιτών .  
Όσο  όμως  πάμε  σε  ανώτερα  κλιμάκια  ( Νομαρχιακό  Συμβούλιο  και  Κεντρική  Κυβέρνηση )  τόσο  πιό  έντονη  γίνεται  η  παρουσία  του  Συμβουλίου  Άμυνας   και  τόσο  πιό  μικρή  γίνεται  η  παρουσία  των  άλλων   Συμβουλίων . 

ΜΕΣΑ   ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ  
 Θα  υπάρχουν  δύο  κανάλια   πληροφόρησης . Το  ένα   θα  μεταφέρει  τις  ειδήσεις   απο  "κάτω   προς  τα  πάνω"  .  Εκτός  απο  το  Δημοτικό  Συμβούλιο , τον  γιατρό  και  τον  αστυνόμο  του  Δήμου  ,  θα  εκλέγεται  και  ο   αρμόδιος  πληροφόρησης . Θα  συγκεντρώνει  τις  ειδήσεις  του  Δήμου  , θα  τις  ανακοινώνει  (  εφημερίδα  τοίχου )   και  θα  προωθεί  προς   τον  νομαρχιακό   αντίστοιχο  όσες   ειδήσεις  κρίνει  οτι  ενδιαφέρουν  την  Νομαρχία . Ο  νομαρχιακός  αρμόδιος   δίνει  στους  δήμους  όσες  τοπικές  ειδήσεις   κρίνει  οτι  τους  ενδιαφέρουν  και  προωθεί  προς  τον  αρμόδιο   δίπλα  στην  Κεντρική  Κυβέρνηση   όσες  ειδήσεις  κρίνει  ενδιαφέρουσες .  Ο  αρμόδιος  δίπλα  στην  Κεντρική  Κυβέρνηση   δέχεται   τις  ειδήσεις  απο  το  εξωτερικό  και  τις  διοχετεύει  προς  τους  νομαρχιακούς  αρμόδιους . Αυτοί  τις  στέλνουν  στους  δήμους .  Αυτό  είναι  και  το   δύσκολο  σημείο  του  πολιτεύματος .  Μάλλον οι  πολίτες  δεν  θα  υποχρεούνται  να  πληρώνουν  κάποιο  αντίτιμο  για  να  διαβάσουν  την  εφημερίδα  τοίχου . Επομένως  πρέπει   ΑΠΟ  ΜΟΝΟΙ  τους  να   δίνουν  κάποιο  ποσόν   σαν  αμοιβή  για  τον   αρμόδιο  πληροφόρησης . Αυτός  θα  κρατά  ό,τι   αντιστοιχεί  στον  δικό  του  μισθό  και  θα  προωθεί  τα υπόλοιπα  προς  τους  ανώτερους   αρμοδίους .
Πιθανόν   ο  αρμόδιος  πληροφόρησης   θα  είναι  και  ο  διανομέας  αλληλογραφίας   (  των  e-mail  που  θα  καταφθάνουν  στον  υπολογιστή  του  Δήμου  καθώς   και  των  επιστολών )  και  απο  εκεί  θα   εισπράττει  τα  αναγκαία  για  την  συντήρησή  του .
Το   δεύτερο  κανάλι   πληροφόρησης   θα  οδεύει  τις  ειδήσεις   απο  "πάνω  προς  τα  κάτω"  .  Η  Κεντρική  Κυβέρνηση   θα  διαλέγει  και  θα  πληρώνει   ( απο  την  τσέπη  της )   αντιπροσώπους  στις  νομαρχίες  και  στους  δήμους  που  θα  παραλαμβάνουν  ό,τι  ειδήσεις  στέλνει  η  Κεντρική  κυβέρνηση  . Και  αυτές  οι  ειδήσεις  θα  γράφονται   σε  εφημερίδα  τοίχου . 
Έτσι   θα  υπάρχουν  δύο  πόλοι  ενημέρωσης :  η  φωνή   των  πολιτών  και  η  φωνή  της  Κυβέρνησης  .  Ο  πολίτης  θα  ακούει και  τις  δύο  γνώμες  και θα  βγάζει  συμπεράσματα . 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ  
Οι  στρατιώτες   δεν  ψηφίζουν  για  εκλογή  πολιτικών  αλλά  για  την  εκλογή  των  χαμηλόβαθμων   αξιωματικών .  Οι  χαμηλόβαθμοι   ψηφίζουν  για  την  εκλογή  της  αμέσως  ανώτερης   βαθμίδας  κοκ  . Έτσι  διασφαλίζουμε   οτι  η  ηγεσία  του  στρατεύματος   είναι  η  πλέον  αποδεκτή  απο  τους  στρατιώτες   και  σε  περίπτωση  πολέμου   δεν  θα  καταρρεύσει  για  να  ψάχνουμε  για  νέον  Πλαστήρα   για  να  μας  σώσει  .
Αυτό  που  λέμε σήμερα   "απόφοιτος   στρατιωτικών  σχολών"   θα  είναι  σύμβουλος  των  εκλεγμένων  αξιωματικών  .  Έτσι  ο  εκλεγμένος   αξιωματικός θα  είναι  ο  ειδήμων  στην  ψυχολογία  των  στρατιωτών  αλλά  ο  σύμβουλος  θα  είναι  ο  ειδήμων   στην  τεχνολογία  του  πολέμου  .  Σήμερα  ποιός  μας  εγγυάται  οτι  και  τα  δύο  αυτά  υπάρχουν  στους  αποφοίτους  των  στρατιωτικών  σχολών ;


ΤΙ  ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ  ΘΑ  ΕΧΟΥΝ  ΟΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ :
(  εννοώ  κυρίως  τους  μετέχοντες  στην  Κεντρική  Κυβέρνηση )

 Φυσικά  ΔΕΝ  ΘΑ  ΕΧΟΥΝ   καμμία  ασυλία !

 Οι  πολιτικοί  πρέπει  να  είναι   παραδείγματα  ΠΡΟΣ  ΜΙΜΗΣΙΝ  .  Ο,τι   συμβουλεύουν  τον  λαό  πρέπει  ΠΡΩΤΑ  ΟΙ  ΙΔΙΟΙ  να  το  εφαρμόζουν   καλύτερα  απ'  όλους .
Εάν  διδάσκουν  την  λιτότητα  πρέπει  οι  ίδιοι   να  είναι  πιο  λιτοδίαιτοι  απ'   όλους  τους  πολίτες .  Αυτό  σημαίνει   οτι  η  τροφή  τους   πρέπει  να   είναι   η  ΑΠΟΛΥΤΩΣ  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ   σε  ποσότητα  και  σύνθεση   χωρίς  ίχνος  περιττού .  Αν  οι  πολιτικοί  ηγέτες  είναι   αποκλειστικά  χορτοφάγοι  θα   είναι  το  τέλειο  παράδειγμα .
Αυτά  όλα   τα  έχει  πεί  ο  Πλάτων  στην  "ΠΟΛΙΤΕΙΑ"  .

  Οι  πολιτικοί  θα  μοιάζουν  με  την  βασίλισσα  των  τερμιτών :  Ναι  μεν  έχει  την  διατροφή  της  εξασφαλισμένη   αλλά  γεννά  συνεχώς   και  δεν  βγαίνει  ποτέ  απο  την  φωλιά . 
Δηλαδή  οι  πολιτικοί  δεν  θα  πηγαίνουν  στον  πόλεμο .  Όμως    θα  μπορούν  να  ταξιδέψουν  στο  εξωτερικό  ;  Για  σκεφθείτε  το .  Ένας  πολιτικός   που  έχει  χειρισθεί  άκρως  απόρρητα  θέματα   μπορεί  να  πάει στο  εξωτερικό   για  τουρισμό  ή  για  θέματα  υγείας ;  Δεν  υπάρχει  φόβος   να  υποκύψει  σε   πιέσεις  ή  σε   ψυχοτρόπες  ουσίες  και  να  αποκαλύψει  κρατικά  μυστικά ; 
Λογικά  λοιπόν  ,  όποιος   χρημάτισε  μέλος  της  Κεντρικής  Κυβέρνησης  ( το  σώμα  που  ασχολείται  με  διπλωματία  και  άμυνα )  δεν  μπορεί   πλέον  να  βγεί  απο  την  χώρα  έως  το  τέλος  της   ζωής  του . Ούτε  γι'  αστείο  φυσικά  δεν  θα  επιτρέπεται   να  έχει  καταθέσεις   ή  περιουσία  στο  εξωτερικό .
Ακόμη   και  εάν  ανακληθεί   απο το  Νομαρχιακό  Συμβούλιο  δεν  θα  πρέπει  αμέσως  να  επιστρέψει  στον  Δήμο   καταγωγής του .  Μπορεί   σε  καμμιά   συζήτηση   να  του  ξεφύγουν  λόγια  που  δεν  πρέπει  να  ακουστούν .

Βλέπουμε   λοιπόν  οτι   η  ζωή  των  πολιτικών  δεν  θα  είναι  καθόλου  άνετη .  Μόνο  όποιος   είναι  σκληροτράχηλος   και   πολύ  μερακλής  στο  να   προσφέρει   στην  πατρίδα ,  θα  τολμά  να  ασχοληθεί  με  την  πολιτική .


--------------------------------
Προσθήκη  4-12-2011

 Το  εύλογο   ερώτημα  είναι  "ΠΩΣ   ΘΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ  ΜΙΑ  ΚΟΙΝΩΝΙΑ   ΜΕ  ΤΕΤΟΙΟ  ΠΟΛΙΤΙΚΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ ;"  .
Αφού  οι   σημερινοί  πολίτες   αγρόν  αγοράζουν  και δεν  προβληματίζονται  πάνω σε  τέτοια  θέματα .  Οι  δε  ηγέτες  είναι  διεφθαρμένοι  και  δεν  θέλουν  τέτοιο  σύστημα .
Απάντηση :  Οι  λιγοστοί  που  θέλουν  τέτοιο  πολίτευμα  μπορούν  να  απομονωθούν   γεωγραφικά  σε  κάποιο  νησάκι  και να  δημιουργήσουν  μια  μικρή   κοινωνία   με  τέτοιο  πολίτευμα .  Αυτή   η  κοινωνία  θα  είναι  τόσο  υγιής   που  σύντομα  θα   γιγαντωθεί  και  θα  "καταπιεί"  τις   άλλες  κοινωνίες .

Posted by Κ.Α.ΝΕ.Ν.Α. on 12/05/2011 11:17:00 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

0 σχόλια for "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ? ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΓΕΤΩΝ"

Leave a reply