Ελεύθερη Είσοδος στην Πλαζ Βουλιαγμενης !!!

Πλαζ και παραλιακά καταστήματα είναι όλα χαρισμένα σε συγγενής και φίλους του γνωστού Δημάρχου....ακόμα και η λίμνη!!!!!
Κυριακη 14 του Αυγουστου ωρα 2 μεσημερι η ζεστη αφορητη!!! 

Ειπαμε να παμε με την γυναικα μου να κανουμε μια βουτια σε καποια θαλασσα !! Αποφασισαμε να παμε στην δημοτικη Πλαζ της Βουλιαγμενης !! Φτανουμε στην εισοδο ! Περναμε αταραχοι και ανετοι την εισοδο , που εκεινη την ωρα ειχε αρκετο κοσμο και εκοβαν εισιτηρια !! Μια κυρια της ιδιωτικης ασφαλειας που ελεγχε τα εισιτηρια μας βλεπει !! Ακολουθει διαλογος!! Απολαυστε τον!!!!!
Ασφαλεια: Παρακαλω που πατε ??? να σας....
ελεγξω τα εισιτηρια !!!
Εμεις : Μα δεν κοψαμε εισιτηρια κυρια μου !! Και δεν εχετε κανενα δικαιωμα να κοβετε εισιτηρια απο τον κοσμο για εισοδο στην Πλαζ !!!
Ασφαλεια : Αυτο να το πειτε στην ταμια !!! ( αρχιζει να γινεται πιεστικη )
Εμεις : Τι λετε κυρια μου ?? Εσεις να της το πειτε !! Εγω δεν εχω καμια δουλεια να ανοιξω διαλογο με την Ταμια !!
Ασφαλεια : Σας παρακαλω !! να πατε να της το πειτε !!!
Εμεις : Εγω σας παρακαλω ... θα παμε να κανουμε το μπανακι μας ομορφα κι ωραια , και δεν πληρωνουμε το χαρατσι των 4 ε γιατι απλουστατα η θαλασσα που ειναι ενα αγαθο της κοινωνιας μας πρεπει να ειναι ελευθερη για ολο τον κοσμο !!! ( στο μεταξυ μας κοιτα ο κοσμος).....
Ασφαλεια : .............. ( επικρατει αμηχανια ....)

Στο μεταξυ μια οικογενεια που αναγκαστηκε να πληρωσει το χαρατσι των 11 ε ( 4 επι 2= 8 + 3 ε το παιδι = 11 ) τα εχασε και ενθουσιασμενοι μας λενε !!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ !!!! ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ !!! Τους εξηγησαμε οτι ειμαστε μελη του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
και οτι η θαλασσα ειναι ενα αγαθο , ενα θειο δωρο , που πρεπει να το απολαμβανουμε χωρις χαρατσια !!! Ακολουθησε συζητηση για το πως....και γιατι. και γενικα .γυρω απο νομους και παρανομιες που υπαρχουν...και μας τονισαν πως αρκετος κοσμος δεν ξερει γι αυτα !!!!
Εγω με την γυναικα μου δεν καναμε χρηση των παροχων εκει ,( Ομπρελα- ξαπλωστρα-πολυθρονα ) για να μην δοθει μομφη στο κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και μας λενε τζαμπατζηδες !!!
Το χιουμοριστικο της υποθεσης ειναι οτι μια νεα κυρια ενοχληθηκε απο την σταση μας....και μας λεει : ( γιατι δεν πατε διπλα εκτος Πλαζ να κανετε μπανιο ??? και της απανταμε : Να πατε εσεις εκει διπλα !!! Εμεις θελουμε σε αυτη την θαλασσα και κανενας δεν θα μας το απαγορευει !!! Κατοπιν...πιο κατω διαπιστωνω οτι μια κοπελα υπαλληλος της Πλαζ κοβει εισιτηρια εκει κοντα μου !!
Δεν αντεξα!! Παω και ρωταω την υπαλληλο !! Συγνωμη , τι κανετε εδω ? Κοβετε αποδειξη στην κυρια ?? Για ποιο λογο ??
Υπαλληλος : Μα....για την ξαπλωστρα 3 ευρω και για την πολυθρονα 2 ευρω !!!
Εγω : Ελεος κοπελα μου !!!!! Δηλαδη μαζι με την εισοδο 4 ευρω συνολο 9 ευρω !!!!!
Υπαλληλος : ......ξερετε....εγω ειμαι υπαλληλος εδω...τι να σας πω ???
Εγω : Να πειτε του δημαρχου σας οτι αυτα τα χαρατσια ειναι παρανομα γιατι ο χωρος εδω ειναι κοινοχρηστος !!! Τοτε να παρω κι εγω μερικες καρεκλες και να τις νοικιαζω !!!!!
Υπαλληλος : ........

Καναμε το μπανακι μας και μετα απο 2 ωρες αποχωρησαμε , λεγοντας στους 2 ανδρες της ασφαλειας που ηταν στην εισοδο-εξοδο , να μην τρομοκρατουν τον κοσμακη για να πληρωσουν τα 4 ευρω εισοδο στην Παραλια της Πλαζ Βουλιαγμενης !!!!
Φυσικα αφωνοι και οι 2 υπαλληλοι της ασφαλειας !!
Στο παραπανω περιστατικο που δειξαμε θαρρος και γνωση των δικαιωματων μας , το οφειλουμε στο κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ , που πλεον δεν παμε σαν προβατα για σφαγη , αλλα αντιστεκομαστε σε ολα τα χαρατσια που θελουν να μας επιβαλλουν καποιοι εξυπνακηδες !!!
ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ , ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ, ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ !!!
Βασιλης - Μαχη

ΥΓ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΑΪΤ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.


www.oxidiodia.gr και www.denplironodenplirono.com



Πηγή

Posted by Κ.Α.ΝΕ.Ν.Α. on 8/15/2011 07:02:00 μ.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

0 σχόλια for "Ελεύθερη Είσοδος στην Πλαζ Βουλιαγμενης !!!"

Leave a reply